Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av Mia - 12 augusti 2015 12:34

Jobbet har dragit i gång. Nu är det allvar men i morron skjuter vi skarpt, för då dyker eleverna upp. Vår upptakt har vi haft på Söderköpings brunn. Två sköna dagar, nja inte jättesköna då det var fyllda med information och arbete. Men miljön är ju helt fantastisk. Gammalt och nytt, grönskande, vilsamt och väldigt behagligt. Konstigt nog varjag som urlakad närjag kom hem i går. Det är väl så när man umgås med människor man vanligtvis inte tillbringar sina dagar med. Man är lite mer på spänn helt enkelt. 


Nu så ser jag fram mot mogondagen då vi drar i gång på riktigt, full fart fram mot jul!

Av Mia - 12 augusti 2015 12:07

Vilken kväll! Vilket väder, vilken värme, vilken glädje så mycket kärlek. 


Jag skriver givetvis om lördagskvälen då vi hade släktträff. Vi var runt femtiotalet som samlats på Stjärnkrogen i Norrköping. Maten var supergod, lokalen perfekt och stämningen hög. Alla bitar föll på plats som de skulle och jag är övertygad om att alla tyckte att det var lika bra som jag gjorde. 


Det ä kul att ha en stor släkt. Jag har ingen stor familj så då får släkten fylla det tomrummet. Hur lyckat det än var så tror jag at de får gå ett par år innan det är dags igen. Iallafall om det är jag som ska dra i gång nåt igen. En hel del jobb men så väl värt det. 

  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards