Alla inlägg under maj 2018

Av Mia - 27 maj 2018 22:30

J

Känner mig rik o lycklig!

Btw

Av Mia - 27 maj 2018 22:13

Det pratas så mkt om metoo-rörelsen. Jag är en ganska svårkränkt person. Jag tar en klapp på rumpan, en sexuell kommentar osv ganska lätt. Det säger mer om den som säger o gör än om mig.

Jag har väl fått ett 20-tal oönskade snoppbilder skickade till mig o ja, de är väl fina men... vad förväntar ni er för reaktion? Applåder, jubel eller? Vad vill ni ha i gendäld? Hela blädderblocket eller? Ganska osmakligt eller hur?!?

Min kropp är min. Alla dagar, hela tiden. De jag vill eller inte vill viss är mitt val

O just i kväll visar jag min vardag. Nybadad o varm. Dags för hundpromenix. Pyjamasbrallor o jacka funkade fint. Så det så??

Av Mia - 27 maj 2018 21:58

Alla mina barn. Biologiska, bonus, styv och kontakt.

I kväll tänker jag lite extra på er. Finns här närhelst ni behöver.

Superkram ?

Av Mia - 27 maj 2018 21:03

Maj, månaden jag är född i och månaden jag älskar. Villkorslöst!

Ljuset, färgerna, formerna. Allt är så underbart. Jag och pälsklingarna har det fint. Njuter på promenader, både här på söder och när vi tar oss ut i skogarna. Barnen mår bra. Dottern har aldrig känts så stark vare sig till kropp och själ som nu. Tyvärr mår sonen skit pga pollen. Men han kämpar på.

Snart stundar studenten och Tyra har redan skaffat lägenhet. Hur ska jag klara mig utan henne?

Studenten ja!!! Det blir en prövningens tid. Men barnens pappa och jag har utvecklat ett bra samarbete. Vi har fixat både konfirmation och 18-årsdag på ett galant sätt.

I dag har jag fixat vid graven. Det känns skönt att pyssla om min mor lite. Hon är saknad, något så alldeles. 14 år nu...

Graven

Fick en vacker bukett av Tyra.

Önskar er alla en fin kväll.

Av Mia - 14 maj 2018 20:40

... bränd sällan brun...

Av Mia - 13 maj 2018 18:16

Orkar inte brodera ut nån text men har haft det underbart. Blivit firad de luxe och är nu lite mör. Skönt med måndag i morron så jag får jobba lite och vila upp mig inför kommande helg.

Av Mia - 6 maj 2018 21:29

Jag och pälsklingarna har tagit två långa promenader. Vädret har ju varit toppen och det var helt underbart och meditativt att känna värmen.

Alla träd och buskar som bär knoppar och blommor ger så mycket kraft och energi.

Av Mia - 4 maj 2018 19:42

Mårbackapelargonen är min absoluta favorit. Jag ärvde en fin av min faster. Jag har tagit skott till 6 krukor. O de frodas som aldrig förr. Själva modeplantan mår top noch. Den är nu 70 cm hög och har en bredd på 45 cm. Helt galet fin.

Nu håller jag tummarna för massvis av blekrosa blomklasar.

I bakgrunden två ?palmer? som jag drivit upp åt dottern.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards