Alla inlägg under juli 2023

Av Mia - 28 juli 2023 18:47



  Efter en vakennatt på grund av höftsmärtan lyckades jag slumra till och från mellan 6-10. Absolut inte tillräckligt med sömn för att man ska känna sig ok. Jag har dock klarat mig på alvedonen vilket i sig är en halv seger. 


Jag har varvat dagen med att kolla serier, läsa och göra en grundstädning. Två svängar till Coop har det också blivit. Farligt dyrt med dessa små, spontana handlingar. Tog en extra sväng runt kvarteret i sakta mak. Ibland är vila det som hjälper ibland är det rörelse. Just i dag har jag gjort en blandning. Men när höften ballar ur så haltar jag så nu gör även knäet ont. Ja, ja... det är ett jävla skit men jag är ju lovad hjälp. 


Under kvartersrundan så började det att åska och sen kom spöregnet. Himlen var näst intill svart men nu, så här på kvällskvisten, har det klarnat upp. Jag tänker att regnet behövs för vi vill ju inte ha en massa skogsbränder. 


I kväll blir det nog en tidig läggning för mig. Är trött för all denna smärta tar luften ur mig. Men först nåt avsnitt av nån serie jag följer. 


Önskar er en trevlig helg. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards