Alla inlägg den 25 december 2019

Av Mia - 25 december 2019 19:21



Julmysig julaftonsmorgon? Not so much...



Finns inte snön som ger visuell julstämning får man satsa på dofter istället. Janssons och en Johnssons.




Lykttändning hos mamma och pappa är en tradition.




Gråmulen minneslund.




En fantastisk julvärd. Hoppas det blir tradition.




Älskar Tomtarnas verkstad. Den som stör då ligger risigt till.




Freja valde att mysa i mattes jultröja. Det är jobbigt med julafton.




Juldagen. Firande med våra barn o svärson. Många fina paket under granen.




En av min julklappar. "Dog mum" Nämen det är ju precis vad jag är.






Sen... å kolla de har lagt till våra namn. Å därefter "men va fasiken, det är ju jag... å Kimmo... å Freja..." 

Tyra hade fixat. O utan foto eller så. Helt magiskt bra. Jag blev glad och rörd till tårar. Mina vovvar är ju mina

"nya" barn.

Jag hade tydligen varit snäll i år för jag fick så många fina presenter.

Nu önskar jag er en fortsatt fin juldag och en ännu mera fantastiskt annandag i morgon.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards