Alla inlägg den 20 december 2019

Av Mia - 20 december 2019 12:03

 

 

 

Vilket underbart avslut på gårdagen. AW med bästa kollegorna och som inte det vore nog... Min yngsta, min älskade son tog hem körkortet i går. Han gjorde teorin i tisdags och körde upp i går. Vilken sinnessjuk lycka. Och den största rädslan, nu ska han ut på vägarna utan sin mamma. 

 

När jag kom hem i går så hörde Tyra av sig och ville komma och sova över. Supermysigt! Vi tog ett bubbelbad i går och bara pratade och hade trevligt. I dag, kom Elis ut till oss för att sedan skjutsa Tyra hem. Kul att de får lite tid att hänga med varandra. Bra också att grabben verkligen nyttjar sitt nytagna körkort för att få mer säkerhet och körvana. Bilen har han haft ett par år redan och den är superfin. Han har också lagt ner en del jobb på att fixa till den. 

 

Min första semesterdag kommer gå åt till att landa. Jag trodde att jag skulle åka in till stan och köpa julklappar men tror att jag och Mats gör det gemensamt i morgon istället. Jag ska nog in till stan iallafall. Jag måste hämta ut ett paket på Lager157, köpa finglögg och kanske ta en stund i solariumet. Värmen och ljuset gör gott för min kropp. Det ska nog bli en stund på gymmet också. Den här dagen har alla förutsättningar att bli en bra dag. 

 

På egen hand, i egen bil och med guld i passagerarsätet. Inte konstigt att jag är både superstolt och livrädd. Älskade ungar, hur blev de stora så fort. Nästan läskigt då jag fortfarande känner mig som 35.   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards