Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Mia - 28 oktober 2015 17:26

när man har lov ska man ladda sina batterier så att sista sex veckorna fram till jullovet ska lekande lätt att jobba. Just därför är det bra att hitta på roligheter och träffa människor man tycker om men som man kanske inte hunnit träffa på länge. I måndags var jag hos min kusin på lunch. Jättemysigt och trevligt.

I dag fick jag besök av en gammal granne. Alltså hon är allt annat än gammal men det var ett tag sedan vi var grannar. Jättekul att höra vad som händer i hennes liv men också få berätta om vad som pågår runt mig. Dessutom lyckades jag bli av med ett lass flyttkartonger som bara var i vägen för mig uppe på vinden. Jag hoppas verkligen att hon och hennes lilla familj ska trivas i sitt nya boende. Och då det är i "rätt stad" så känsla det inte kommer gå över ett år innan vi ses igen.

Nu har jag landat i lugnet. Vovven mumsar högljutt på ett ben och jag bara myser. Jag gillar verkligen när det mörknar ute. Tända ljus, krypa under en filt, ta en kopp té... ja sätten är många att hålla värmen och humöret uppe.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards