Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Mia - 16 maj 2014 10:22

Så är vi då framme vid fredagen igen. Den här veckan , rent arbetsmässigt, ska läggas till handlingarna. Bara ett par timmar kvar innan jag får styra kosan hemåt. Givetvis ska barn hämtas, lite mat handlas och så ska jag klippa håret. Det behövs verkligen, klippandes alltså. Jag har nästan dubbelt så många toppar som hårstrån.

Det var jättefint väder i morse. Ljummet och härligt. Tyvärr verkar det mulna till sig lite. Typiskt då jag är strumplästen och iförd endast sandaler. Jag har ju envisats med att gå i kängor och yllestrumpor himla länge. Bara man är varm om fötterna så klarar man det mesta. På nätterna föredrar jag dock fötterna kalla.

På tal om fötter så ska det inhandlas skor med jättehög klack i helgen. Inte till mig utan till den blivande konfirmanden. Jag bävar lite. Det är inget lätt eller roligt projekt. Hon vet precis vad hon inte vill ha men inte vad hon vill ha. Lite som sin mamma faktiskt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards