Alla inlägg den 12 april 2014

Av Mia - 12 april 2014 10:45

Att laborera med sin kropp i form av tillförda substanser är allt annat än kul. Bra kan det vara med tanke på att det kan leda till ett bättre mående. Vägen dit är jäklig. Kroppen protesterar och själen värker.

När det liksom inte slår över totalt kan jag ändå fascineras av vad som händer. Hela kroppen vibrerar invändigt. Endast i händerna visar det sig. Jag har varit så spänd att jag nu sovit mig till en nackspärr. Men jag har ju sovit! Även om jag vaknade tre och sprang, på riktigt, ner för att ta ett piller. Det gäller att inte låta skiten slå igenom för då blir det svårt att mota bort.

I dag skiner solen. Kanske är det lite blåsigt men det är ok. Det får bli en fika ute på altanen. Vi har inga direkta planer för dagen men det är ganska skönt. Jo, vi måste handla lite. Jag ska komma i håg att skriva en noggran lista. Spontanhandling funkar inte i min värld just nu.

Fler rapporter från min psykbrytna värld kommer förmodligen under dagen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards