Alla inlägg den 8 november 2012

Av Mia - 8 november 2012 20:19

Rörig borde vara mitt andra namn. Jag missar betala räkning, betalar en annan två gånger och i dag kom jag två timmar för tidigt till min dotters utvecklingssamtal.

Ja, ja! Jag fördrev tiden med att handla presenter till sonen som blir 11 år i morron. Lite annat åkte också ner i korgarna. Brandvarnare, talgbollar, värmeljus och blockljus slank också med, sånt som hör vintern till helt enkelt.

Samtalet gick bra. Jag är otroligt stolt och glad över min dotter. Vet inte om jag själv skulle bli godkänd i dagens skola. Alla dessa mål omskrivna med svårbegripliga ord. Och jag är ändå lärare!

Eftermiddagen veks, som alltid på torsdagarna, åt ett mormorsbesök. I dag var på mindre gott humör. Det blev dock bättre efter kaffe och kaka.

Nu är kvällen här och jag saknar mina barn. Det känns alltid lite mer när Jonas har sina hos sig. I morgon eftermiddag kommer mina finingar och då ska min 11-åring firas. Tänk att det är så länge sedan han föddes. Jag minns det som om det var i går.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards