Alla inlägg den 14 maj 2020

Av Mia - 14 maj 2020 07:13

Jag har en fantastisk träningsvärk i axlarna i dag. Set känns toppen. Jag inser dock att jag måste bli bättre på att balansera min träning. Kanske dags att ta hjälp av min sjukgymnast igen. De är ju faktiskt bäst på det här med att anpassa träning för kroppar med fysisk nedsatthet. Får lägga till det på min To Do-lista.

I går hörde journalisten av sig. Artikeln kommer att publiceras på lördag. Det har tagit sin tid men Corona kom och stal uppmärksamheten så därför sköts publiceringen fram. När hon hörde av sig igen gjorde hon det med ett antal följdfrågor som givetvis handlade om Coronaeffekten i skolvärlden. Ska bli spännande att se artikeln i tryck samt hur stor plats den får. Hoppas också att den kan sätta fart på diskussionerna om skolan igen. Vad har hänt, hur hamnade vi här och hur går vi vidare och med vilka förutsättningar?

Vi har ju haft lite kallare väder under några dagar. Glädjande nog ska det bli fint och kanske värmerekord till nästa helg som dessutom är en långhelg. Jag längtar redan.

Nu önskar jag er en fin torsdag.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards