Alla inlägg den 15 september 2014

Av Mia - 15 september 2014 13:02

Vilken härlig helg jag haft. Jag tänker på min lilla tjejträff. Jösses vad kul vi hade. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Vilken glädje och rikedom, att ha så fina vänner att omge sig med. Söndagen blev en seg historia, det är ju lite så det blir. Man får betala priset för en rolig gårdagskväll. När jag vaknade på morgonen var jag på ett strålande humör. Även det hade sin förklaring.

Resten av söndagen tillbringades med att röja lite, tvätta, kolla på gamla Gleeavsnitt och nån märklig film med Jim Carrey som homosexuell bedragare. Lite förberedelser inför måndagens möten, lektioner och uppdrag lyckades jag också få till. I dag är det en lång dag på jobbet då vi har föräldramöte. Tur för både mig och Kimmohunden att Tyratösen är hos mig lite extra och kommer direkt hem efter skolan för att rasta honom. Det är väldigt mysigt när barnen kommer lite utöver det vanliga till mig. Jag tycker att veckorna utan barn är lite trista.

Ensamveckorna försöker jag göra sånt som jag inte hinner med annars. Jag lägger gärna en hel del tid på att umgås med vänner och kanske hinna med en dejt. Planerna för nästa barnfria helg är redan klara. Det känns väldigt bra. På lördagen är det dessutom kulturnatten i stan och vi ska ut och kolla in det kulturella utbudet. Förmodligen kan det bli en öl eller två också.

Nu är min lilla paus över och det är dags att arbeta lite igen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards