Alla inlägg den 16 juli 2021

Av Mia - 16 juli 2021 08:24

Go morron!


Så fantastiskt skönt att det är mulet i dag. Det är ändå väldigt varmt men det kommer nog bli svalare än i går. Jag led verkligen då. Kanske har det med åldern att göra men detta svettiga tillstånd klarar jag mig förutan. 


 

Kan man annat än älska Early Bird? Perfekt start på morgonen med en leverans från SB. Den lämnades utanför dörren, enkare än så kan det knappast bli. 


 

Mindre kul var att ett stort glas med kaffe hamnade över hela soffbordet. SUCK! En världslig sak men så himla trist och onödigt. Jag får väl glädja mig åt att det inte hamnade på mattan. 


Dagens Monstrearapport! Nu är det nära. Bladrullen håller på att veckla ut sig och bladet har den där ljuvliga, ljusgröna nyansen som jag tycker så mycket om. Det är nära nog samma färg som björkbladen har vid lövsprickning. En ton som ger framtidshopp, gör mig glad och är otroligt dekorativt. 


I dag står handling och städning på schemat. Perfekt om det är mulet ute. I mina öron ska jag ha en bra ljusbok. Just nu lyssnar jag på Anna Lönnqvists "När kärleken skiljer oss". Det är en feelgood roman. Vanligtvis läser jag mest kriminalromaner. 


Jag hoppas ni får en fin dag utan vare sig värmeslag eller solskador. 

 



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards