Alla inlägg den 8 oktober 2020

Av Mia - 8 oktober 2020 12:54

Jag har lite för mycket i mitt huvud just nu. Förutom de gamla vanliga sysslorna som brukar vara fullt tillräckliga trängs andra måsten, bör och skulle vara bra. Vet inte om det är det eller något annat men strax efter lunch i dag kom huvudvärken och med den pipljuden i öronen. Hur gammal är man inte när hjärnan sänder ut detta evvinerliga pipande. Det går över, absolut, jag vet det men... Det är galet jobbigt när det pågår. 


Det äter på mitt tålamod och jag blir en dålig verion av mig själv, mitt lärarjag, mammaperson och kollegeMia. Nu ska jag strax påbörja veckans värsta lektion. 115 minuter i ett svep med ett gäng 10-åringar. Det är inte vettigt. På pappret får de sina minutrar men i verkligheten blir vi tvugna att göra avbrott för att röra på oss och få frisk luft. 


I eftermiddag ska jag sedan hasta över till Linköping, träffa Tyra och lite annat. Jag hoppas pipandet ska upphöra. Om inte får jag försöka överrösta det med hjälp av en podd rätt in i hjärnan. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards