Alla inlägg den 27 augusti 2016

Av Mia - 27 augusti 2016 18:51

Det blåste en del i dag så vi kunde inte lägga till vid "vårar ställe". Efter lite sökande hittade vi en bra plats. En bil med sol, lä och sköna klippor.

Det tog mig en stund att inse att jag varit här förr. Fast 20 meter bort, på andra sidan viken. Å i annat sällskap.
Å för ett helt liv sedan.

Freja och jag är helnöjda. Bästa stället. Fyllt av drivved att knapra på och jag gläds åt den underbaraste natur. Varför åka utomlands när Sverige o dess skärgård är så vacker att det gör ont i magen.

När man så tillbringar tiden här med bästaste sällskapet formas minnen som är värda att spara i "kom-ihåg- ryggsäggen". Den börjar bli full nu. Så därför öser jag ur sånt som förlorat sitt värde. Sånt som var viktigt förr men som nu känns platt.

O nu lite bilder från min o Freja Bus promenad på Småskär, en bit a paradiset som ramlat ner framför mig.

Underbart att ligga på mage o bara kika ner på det vackra.



 



Min lilla irländska






Massor av gott att snuffa på. 

 

 


 

 

Så nyfiken så



 


Skärgården när den är som vackrast

För många år sen befann jag mig på andra sidan. En ganska oskön historia
 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards