Alla inlägg under januari 2016

Av Mia - 2 januari 2016 11:36

Lördag i dag. En alldeles vanlig lördag. En barnlös men vanlig lördag. Vi fick sovmorgon till nio. Hur skönt som helst. Speciellt för mig som tyvärr låg vaken ett par timmar i natt. Det gör mig inte så mycket när jag inte behöver upp och jobba dagen efter. Jag kunde ta det lugnt och bara lyssna vidare på min talbok. Ganska så mysigt. 

 

Mats har åkt hem till sig, jag valde att vara kvar i stan. Katten behöver sällskap och jag hade en del som jag behöver ta tag i på hemmafronten. Tvätta lite, byta gardiner, betala lite räkningar mm. Jag lufsar fortfarande runt i mysbrallor och morgonrock. Så himla skönt. Jag kan verkligen njuta av att få rå om mig själv och mitt hem, bara jag får göra det i mina egent takt. 

 

I eftermiddag/kväll tar Kimmo och jag bussen ut till blacka för en kväll med bubbel och mera mys. Det här verkar bli en riktigt bra lördag, trots att den är alldeles vanlig. Hoppas den är tongivande för resten av året. 

 

Av Mia - 1 januari 2016 01:25

Jag har haft en underbar kväll. Trevliga vänner som gjorde sällskap på nyårspromenad. Sedan trerättersmiddag. Vid tolvslaget bubbel o fyrverkerier. Å Kimmo skötte sig exemplariskt. Sket totalt i smällarna och vara busade med mig i snön.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards