Alla inlägg den 13 november 2015

Av Mia - 13 november 2015 10:12

I dag ska det enligt skrockens värld hände allt möjligt knasigt. Jag hoppas inte det blir så. För i dag fyller hjärtat år och jag hoppas han får en toppendag. Tyvärr kan jag inte fira den tillsammans med honom. Istället ska jag fira en annan herre, nämligen sonen min. Han har beställt mat och jag har även förberett med god dricka och godis. Han är inte så förtjust i tårtor men det kan bli så att vi bakar nån kladdkaka tillsammans. 


Fredagskänslan kommer så sakteligen påsmygandes och det känns fint. Vädret är toppen för en myspys eftermiddag med tända ljus och tid att krypa i hop med katt och hund under en filt. Men innan dess behöver jag nog röja av lite. Jag så i morse att kissen spridit kattsand i halva hallen och det är allt annat än trevligt. 


Nu är det åter dags för mig att ta tag i jobb, nu nationellt muntligt prov i matematik. 


Go förmiddag på er!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards