Alla inlägg den 7 november 2015

Av Mia - 7 november 2015 17:39

Hösten är här, på riktigt. Jobbtiderna sitter i kroppen, rejält. Det innebär att jag vaknar galet tidigt trots sovmorgon. Just i dag var det bra. Det blev en kort morgonpromenad med hunden och sedan plockade jag tre kassar äpplen.

Med hjälp av en borrmaskin skalade jag alla äpplen och efter 2 timmar var 10 liter äppelmos klart.


Sen så dök storebror med flickvän upp. Med sig hade de Norrköpings bästa bakelse, potatisbakelser. Supergott och oändligt mysigt. Jag uppskattar dessa stunder oerhört mycket. De är som glimrande små ädelstenar som jag lägger i minnenas ryggsäck.

Nu har jag landat hos min egen pojkvän. En pizzabit är intagen. Och jag bara myser i soffan. Snart ska vi gå en trappa ner för att bubbla lite. De kan jag behöva med tanke på den oerhörda smärta jag har i ländryggen. I nuläget funkar det att ligga eller stå. Sitta och gå är så smärtsamt.

Efter det blir det plocktallrik och Så mycket bättre. I morgon ska vi försöka gå en sväng så att Kimmo får springa lös. Hoppas bara att det känns lite bättre i kroppen då.

Trevlig helg på er alla från lilla mig.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards