Alla inlägg den 8 november 2014

Av Mia - 8 november 2014 20:52

Vilken underbar sovmorgon jag haft i dag. Utvilad, tillfreds och vid gott mod. Efter kaffe och underbar räkmacka så drog vi på oss vandringskängorna. Dags att rasta vovven.

Vid Sjöänga fick Kimmo springa fritt. Efter en rådjursjakt som gav fradga så kan jag säga att han var bra trött. Jag blev ganska matt också. Inte i
Min bästa form just nu.

Efter förberedande av kvällens middag blev det ännu en promenix. Nu till kyrkogården. Vi har flera att tända ljus för. Det känns fint att tillsammans gå turen och tända för de som inte finns med oss längre. Man kan inte förstå om man inte upplevt men man kan försöka.

Kvällen har nu tillbringats med grannar och vänner. Kycklinggrytan som Mats och jag trollat ihop blev kanonbra. Å de finns massor kvar till i morgon.

Just morrondagen är en stor dag. Då fyller min yngsta 13 år. Jag kan inte fatta att det är så länge sedan jag med full sinuit klämde ut den lilla rackaren på 50 minuter. Jag är så stolt över den lilla parcell som nu är ganska stor.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards