Alla inlägg den 6 september 2021

Av Mia - 6 september 2021 18:37

... men ännnu är dyker det upp vackra och härliga dagar. Som i dag, vi har haft studiedag på en fantastisk plats som jag besökte för första gången. Vårdnäs stiftgård. 


 

I dag börjar prideveckan här i kommunen. Överallt vajar regnbågsflaggan. 


 

Det här med Coronaavstånd fungerade inte. Vare sig vid föreläsningen eller när vi skulle göra samarbetsövnngar. 


 

Utmanande men också på tok för nära. Jag kunde inte delta då det till stor del handlade om balansövningar och det fungerar dåligt med ett trasigt knä. 


 

Vårdnäskyrka, jag tror iallafall att den heter så. 


 

Den här vackra vyn är över sjön som jag tror heter Regnen. 


Nu är jag ganska så trött och mosig efter en dag med mycket utevistelse. Det får bli ett bad följt av hundpromenad och sedan sängen. 


Ha nu en fin vecka oavsett om den går i regnbågens färger eller ej. 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards