Alla inlägg den 31 januari 2021

Av Mia - 31 januari 2021 19:40

Den här helgen har varit riktigt bra. IKEA besök med Tyra. Storhandling en sen lördagskväll, familjemiddag på söndagen, tänt ljus på mammas grav samt hämtat ut paket som Tyvärr hamnat på min gamla leveransadress. 


 

Solen tittade fram över Norrköping. Så välkommet att vända näsan mot den. 


 

Härligt att få lite kökshjälp. Brorsan fick uppdraget att steka köttet. Det blev perfekt och det bästa är att det blev två fina matlådor över till mig. 


 

Det var otroligt mycket snö på kyrkogården. Vi tände ljus där, både hos mamma och mormor/morfar. 


Temperaturen skiftade skapligt mycket mellan Linköping, Kimstad och Norrköping. Kimstad vann med 5 grader kallare än de två olika köpingarna. 


Nu är det strax dags för hundarnas kvällspromenad. Det blir som vanligt en tur genom Trädgårdsföreningen. Jag tycker det är magiskt vackert nu när det ligger inbbäddat i snöfluffet. I morgon startar en ny jobbvecka. Tänk så fort tiden går. Bara tre veckor kvar till sportlovet. O för det har jag bra planer. 


Nu önskar jag er en fortsatt trevlig söndag och en bra arbetsvecka. 



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards