Alla inlägg den 30 januari 2021

Av Mia - 30 januari 2021 20:04

 

Kimmohunden, han älskar att hänga på balkongen. Jag tror det beror på värmen i lägenheten men också att han får en utekänsla i kroppen. För en tid sedan hittade jag en knöl i hans armhåla (om det nu kallas så på hundar) Nu har han fått en på vänster höft. Han visar inga tecken på att ha ont, han kan bjuda in till lek och älskar att gå långt och länge. Själv känner jag en tacksamhet för varje dag han är kvar hos mig. 


 

Blurrigt, jag vet. Men dessa vallar som bildats då 30 cm snö kommit är som en välsignelse. De ljudisolerar samt håller lillfisen safe. 


 

Alltså detta!!! Bara titta, som magi. 


 

Vintern, han älskar vinter. Och när den kommer kombinerat med plaskande fontäner, ja... Då är vi helt sålda. 


 

Glimrande!


 


Allt blir som förvandlat. Grått, tryckande, mörkt och trist byts mot vitt fluff. 



 


I kväll var det magiskt ute. En nästan full måne, en nästan stjärnklar himmel. Underbart. SÅ tacksam att få ta del av detta och njuta. 



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards