Alla inlägg den 2 februari 2019

Av Mia - 2 februari 2019 19:43

Underbara lördag! I dag kunde även jag ta sovmorgon. Det var länge sedan jag sov till nio. Så underbart skönt och hela jag kände mig utvilad när jag vaknade. Kaffe i sängen, som jag för en gångs skull fixade, och så lite nyhetsmorgon. Bra start.  Fler sådana helgmornar önskas. 


 


Efter en skön skogstur med hundarna for jag in till Norrköping för att hämta Tyra. 


 

Hon slutade 14 och därför passade det jättebra att vi åkte och käkade lunch i hop. Hon fick välja och det blev underligt nog mat på IKEA. Jag klagade inte. Mycket och god mat för pengarna. Rökt lax med skagensås och sedan jordgubbscheesecake till efterrätt. Gött mos!


När jag sedan skjutsat hem henne och landat in i mitt eget hem så svidade jag bara om och hoppade i träningskläderna. Det verkar som om jag var den enda i hela Blacka som är träningssugen klockan sex en lördag. Skönt att ha gymmet för sig själv. 


 

Nu är jag nyduschad och väntar på mello. Här hemma blir det mys med räkor, vitlöksmajonäs, avokado och glaset fyllt av min nya passion... Trocadero Zero. Barndomsminnen av varma sommardagar kommer till mig. Vintern är underbar men jag längtar faktiskt efter våren nu. Allra mest är det ljuset jag saknar. Men nu är vi ju innei februari och det finns inget i världen som kan stoppa årstidernas gång (jo, den globala uppvärmningen... jag vet)


Önskar er alla en fortsatt skön helg!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards