Alla inlägg den 5 juli 2018

Av Mia - 5 juli 2018 20:53

Värme, sol, bad, böcker, hundar, ungdomar, god mat och mer därtill skapar underbara dagar.

Kan den här sommaren vara tid till återhämtning? Jag tror det även om jag varvar lite med jobbrelaterade frågor.

Även i dag har jag mest slappat vid poolen. Jag startade iofs dagen med ett besök hos tandläkaren. Som vanligt såg allt bara bra ut förutom min tandskada. 3 månader har gått, tanden sitter kvar men vi vet inte om det är för gott. Ärendet får hållas öppet...

I går hade jag båda barnen med mig på poolhäng. I dag bara Elis. Jag älskar att hänga med mina tonåringar. Jag kan knappt förstå vilka fina ungdomar de vuxit upp till. Förstående, tankspridda, omtänksamma, hormonstinna, underhållande och helt fantastiska. Känner mig lyckligt lottad.

Körsbär, vattenmelon, panpizza (tack Billy?s en trött mammas räddning) gjorde dagen toppen. På kvällen, när mannen kom hem efter jobb grillade vi.

I kväll har jag varit och kört ett effektivt pass på gymmet. Jag hade båda våningarna för mig själv. Väl hemma igen har jag landat i en solstol på balkongen.

Söders alla gemytliga ljud når mig. Måsarnas skrän får mig nästan att tro att jag har sjöutsikt. Freja har intagit favoritplatsen. I mitt knä spanandes efter fåglar, sniffandes i luften efter grannens grillning på gården.

Kimmohunden. Hänger oxå med oss men får hålla sig på golvet.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards