Direktlänk till inlägg 20 november 2016

Saknar dig...

Av Mia - 20 november 2016 20:25

saknar dig tills jag dör. All tid, alla dagar, alla förlorade barn, alla beslöjade minnen. Du fattas mig. Jag behöver dig. Vill inte vara stark. Vill inte vara utan dig. Vill ha dig nära, vill känna din värme, nill höra varje andetag. Jag behöver dig för att vara hel. Älskade mamma, du är så saknad och älskad så det gör ont att, så tungt  jag inte kan få dig tillbaka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Onsdag 7 feb 17:30


    Under ett par dagar har jag haft som vårkänslor inom mig. Ljuset kommer tidigare och lämnar senare om dagarna. Småfåglarna kvittrar i parken under våra morgonpromenader. Det har känts ljuvligt. Ändå vet jag ju att vintern inte är över på lå...

Av Mia - Torsdag 18 jan 16:30

       Jösses vilken trött vecka jag har haft så här långt. Den startade med världens huvudvärk i måndags, den satt i lite grann även under tisdagen. Onsdagen var helt ok. Men i dag, vid tio-tiden slog störa tröttheten till. Jag hade lätt kunnat...

Av Mia - Torsdag 11 jan 19:15

Jag brukar ju alltid göra ett bokslut här i bloggen men valde bort det för år 2023. I stora drag var det ganska pissigt år. Disbråck, två hundar som lämnade mig, brutna händer, slemsäcksinflammation i höften och en massa annat elände. Inget kul att l...

Av Mia - 13 december 2023 17:30

Förrförra helgen blev en helg tillsammans med bästa kompisen. Hon har ställt upp så mycket för mig under tiden jag var gipsad så jag beslöt att bjuda henne på julbord.      Vi var på hotell Ekoxen som var julpyntat och vackert. Vi fick ett bra...

Av Mia - 24 november 2023 16:30

Nu var det länge sedan sist. Jag har känt mig och känner mig fortfarande begränsad i mitt användande av tangentbordet. Min vänstra hand är inte bra, lillfingret är mest som ett orörligt bihang utan känsel. Men så länge det är cirkulation i det så avv...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards